среда, 23. децембар 2015.

Crno-beli keks

Pre neki dan prelistavajući stare recepte našla sam recept za ovaj keks.Dok smo bili manji mami nam ga je često pravila.Odmah sam krenula da ga pravim i iznenadilo me je koliko se brzo i lako pravi.Ukućane su se obradovali ovim keksom pošto su i oni zaboravili na njega.Keks je veoma ukusan pošto u njemu ima i vanile i čokolade i cela kuća miriše dok se on peče.Ja sam ovog puta pravila pola doze i izašlo mi je oko 20-ak keksića.
         

Potrebni sastojci:120gr margarina,100gr šećera,jedno jaje,2x200gr brašna,2x1/4 kašičice praška za pecivo,2 kašike kakaoa,kašika vanile

Način pripreme:
Omekšani margarin umešati sa sećerom i dodati jaje.Podeliti smesu na dva dela i u jednu dodati 200gr brašna,1/4 kašičice praška za pecivo i vanilu.Sjediniti smesu.Ako vam je smesa malo trvđa dodati kašiku do dve mleka.U drugi deo dodati malo manje od 200 gr brašna(oko 180gr),1/4 kašičice praška i kakaoa toliko da brašna i kakaoa bude 200gr.Vanila smesu razvući(najbolje je razvlačiti na pobrašnjenom pak papiru)na debljinu oko 5mm debljine.Isto tako na drugom pobrašnjenom pak papiru razvući čokoladnu smesu.Razvučene smese bi trebalo da budu iste veličine.Čokoladnu smesu prebaciti na vanilu smesu,urolati kao rolat,uviti u pak papir kao bombonu i ostaviti u frižider oko 15-ak minuta da se stegne(da bi se lakše sekli rolatići).Nakon tog vremena iseči rolatiće veličine oko 1 cm i poredjati u pleh obložen pak papirom i peći na 180C oko 15-ak minuta dok ne dobiju boju.


Prijatno!!!                       

Нема коментара:

Постави коментар