субота, 14. новембар 2015.

Vanilice

Omiljeni kolač mog detinjstva.Mami mi je pričala da sam ga tamanila dok sam bila manja.Jedno duže vreme ih nismo pravili sve do neki dan.Listajući mamine recepte naidjem na recept za vanilice i odlučim da ih napravim.Pošto mi ne koristimo mast,vanilice su pravljene sa margarinom a umesto vanilin šećera stavila sam ekstrakt vanile.Kuća je mirisila božanstveno,u koru sam narendala i koru limuna.

              


Potrebni sastojci:250gr margarina,100 gr šećera,kesica vanilin šećera,jedno jaje+žumance,500gr brašna,džem(ukus po zelji),šećer u prahu.

Način pripreme:
Omekšani margarin umutiti viljuškom.Dodajte šećer i vanilu, zatim još izmešati. U mućenu masu dodajte celo jaje i žumanac. Sve lepo sjedinite. Postepenim dodavanjem brašna umesite testo. Testo prebacite na blago pobrašnjenu radnu površinu i umesite rukama.
Rastanjiti oklagijom na 5 mm debljine.Modlicama izvaditi manje krugove.Kada su vanilice u pitanju, volim da su male, pa je tako jedna vanilica-jedan zalogaj.Višek testa ponovo premesiti i ponovo iseći.Vanilice slagati na pleh obložen papirom za pečenje.
Rernu ugrejati na 250C i peći oko 5-7 minuta.Vanilice na površini moraju ostati svetle.
Pečene vanilice ostaviti na radnu površinu da se prohlade.Dok su vanilice još mlake premazati sa jedne strane sa džemom(ja sam korsitla kajsiju) i sastaviti sa drugom vanilicom. Blago pritisnuti da se džem ravnomerno rasporedi između vanilica.Vanilice uvaljati u šećer u prahu.Vanilice čuvajte u dobro zatvorenoj posudi.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар