субота, 7. новембар 2015.

Mini pice

Još jedan recept za pecivo iz mamine sveske.Ovaj recept smo dobili pre nekoliko godina i često ih pravimo.Pre neki dan sam ih prvi put sama pravila i ispali su super.Bili su veoma mekani kako i treba i prave se jednostavno.Ja nebi bila ja da nešto ne izmenim u originalno receptu.Tako je bilo i ovaj put.Umesto pica fila ja sam napravila malo drugačiji fil i nisam pogrešila.Ukućanima se svidelo i od sad ćemo njega koristiti.

     


Potrebni sastojci:

Testo:kvasac,200ml mleka,oko 100ml ulja,so,oko 1kg brašna,malo vode da se zamesi testo,jaje(za premaz)
Fil:200-250gr ajvara,oko 100gr sira(najbolje feta),oko 100gr kulena
Način pripreme:
Ugrejati mleko da bude mlako,razmutiti kvasac sa tim mlekom kašikom šećera i brašna i ostaviti da nadodje.U nadošli kvasac sipati so i dodavati brašno po potrebi vodu da se zamesi testo da se ne lepi.U to sipati ulje i sjediniti varjacom.Ostaviti nekih 20-ak minuta da odstoji.
Dok testo nadolazi spremiti fil.Sir izdrobiti u činiju i dodati ajvar.Iseckati sitno kulen i dodati u smesu sira i ajvara i sjediniti.
Nakon što je testo nadošlo rukama kidati deo po deo testa i praviti loprtice velićine teniske loptice i prstima na dlan razvući.U sredinu staviti kašiku fila,dobro spojiti ivice da fil ne iscuri i redjati u pleh sa pak papirom.Raditi tako dok se celo testo ne potroši.
Uključiti rernu na 250C.Dok se rerna greje premazati testo sa umućenim jajima.Peći u rernu 15-20 minuta dok ne porumene.


Napomena:Mere za fil su okrivne i može se desiti da vam malo fila zafali ili vam malo ostane.Ja sam okrivno sve dodavala i nisam se držala tačno mere.



Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар