петак, 30. октобар 2015.

Snickers torta

Pre tačno godinu dana objavljen je prvi recept na ovom blogu.Ova godina je prošla veoma brzo a ja sam u njoj naučila mnoge stravi i isprobala dosta novih recepata.Neki mamini recepti su prvi put samostalno pravljeni i uglvnom svi su uspeli iz prve na šta sam veoma ponosna.Nadam se da ćemo se družiti jos dugo godina i isprobavati još mnogo novih recapata.Pošto je red da se napravi torta za prvi rodjendan tako je moj izbor pao na ovu tortu.
Ova tortu sam našla pre nekoliko meseci na Coolinarici i mnogo mi se svidela.Kanila sam se mesecima da je napravim sve do sada.Prvobitno mi je bilo u planu da pravim maminu čuvenu Čokoladnu tortu.Krenula sam sa pravljenjem,napravila koru,stavila da se peče i kad je bila gotova izvadila sam iz rerne.Kad sam krenula da je izvadim iz pleha videla sam da kora nije dobro pečena.Šporet je krenuo da me zeza i moj plan je propao.Kako nisam smela da se igram više sa šporetom i da pečem novu koru morala sam smisliti tortu koja se ne peče i izbor je pao na ovu.Torta sam relativno jednostavno i brzo napravila.Ukus je božanstven kao da jedete snickers čokoladice.Brat nije mogao da dočeka da bude gotova nego je lizao činije i kašike i pričao kako je odlična.

           

Potrebni sastojci:
Podloga:300gr mlevenog keksa,100gr otopljene čokolade,oko 100ml mleka
Sloj od  kikirikija:250gr pečenog neslanog kikirikija,100 gr margarina,100gr šećera u prahu,50ml mleka
Karamel fil:600ml mleka,2 pudinga od karamele,150gr omekšanog margarina,100gr šećera u prahu
Glazura:150ml slatke pavlake,oko 100gr čokolade
Način pripreme:
Pošto pudinu treba vremena da se ohladi najbolje bi bilo da prvo njega skuvate i ostavite da se hladi dok vi pripremate ostale slojeve torte.
Izvaditi 150gr margarina i ostaviti na sobnoj temperaturi da omekša.
U šerpu sipati nekih 500ml mleka i pustiti da proključa.U ostatak mleka razmutiti puding sa dodatkom 2 kašike šećera.Kad mleko proključa sipati razmućen puding i kuvati uz konstantno mešanje dok se ne stegne.Ostaviti fil da se hladi.
Podloga:
Otopiti čokoladu na pari.Mlevenom keksu dodati otopljenu čokoladu, kratko promešati rukom, dodati više od pola mleka, mesiti ručno. Dodavati malo po malo preostalog mleka da se dobije kompaktna masa koja se ne mrvi, a da ne bude gnjecava.
Rukom utisnuti masu po dnu kalupa(ja sam koristila kalup prečnika 22cm). Poravnati.Prekriti celofanom da se ne suši dok se priprema sloj od kikirikija.
Sloj od kikirikija:
Kikiriki samleti u mlinu za orahe,margarin istopiti.Mlevenom kikirikiju dodati šećer u prahu i istopljeni margarin, promešati. Dodati mleko promešati i odmah izliti preko podloge od keksa(topla masa će biti gustine pekmeza, a hlađenjem se stvrdne).
Poravnati.Staviti u frižider da se steže dok pripremate kremu.
Karamel krema:
Omekšanom margarinu dodati šećer u prahu i umutiti mikserom u penastu masu.Dodavati kašiku po kašiku ohlađenog pudinga od karamela uz neprekidno mućenje mikserom. Kada ste utrošili sav puding i dobili finu jednoličnu kremu, naneti je preko sloja od kikirikija.Ostaviti u frižideru najmanje 3 sata da se stegne, pa naneti glazuru.
Glazura:U odnosu na originalan recept ja sam glazuru malo izmenjaa.U ugrejanu slatku pavlaku dodala sam čokoladu i uz mešanje žicom sjedinila glazuru.Prelila sam preko karamel sloja i ostavila u frižider da se ohladi.
Nakon što se torta ohladila, proći tankim dugačkim nožem između obruča i ivice torte i ukloniti obruč.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар