четвртак, 8. октобар 2015.

Pletenica sa ajvarom

Praveći picu pre neki dan ostalo mi je testo i razmišljajući šta bi mogla da uradim sa njim setila sam se ove pletenice.Pre nekoliko godina sam u jednom časopisu našla recept za ovakvu pletenicu i palo mi je na pamet da iskoristim ovo testo kao probu.Proba je bila uspešna i morala sam sa vama podeliti ovaj recept.Pošto sam pravila u žurbi nisam uspela da slikam postupak rada ali čim je budem pravila ponovo ubacujem slike naknadno.Punjenje sam malo izmenjala pa sam umesto pica punjenja punila sa ajvaror i sirom.I nisam pogrešila jer je pletenica bila pun pogodak.

     


Potrebni sastojci:
Pola kvasca,oko 150ml mleka,mala šoljica ulja(ja sam koristila maslinovo),kašičica soli,500gr brašna,malo vode da se zamesi testo,200-250gr ajvara,100-150gr sira,jaje(za premaz)
Nacin pripreme:
Ugrejati mleko da bude mlako,razmutiti kvasac sa tim mlekom kašikom šećera i brašna i ostaviti da nadodje.U nadošli kvasac sipati so i dodavati brašno po potrebi vodu da se zamesi testo da se ne lepi.U to sipati ulje i sjediniti varjacom.Ostaviti nekih 20-ak minuta da odstoji.
Nadošlo  testo istresti na radnu površinu posutu brašnom i premesiti pa podeliti na 2 dela.                                         
Razvući jedan deo u pravougaonik i nožem iseći ukoso krajeve.Ostaviti sredinu pa na nju naneti nadev, pa umotavati preplitanjem trakica, koa pletenica, levo i desno. Tako uraditi sa drugim delom testa.Na kraju premazati jajetom i pa ostaviti da kisne 20 minuta.           
Zagrejati rernu na 200 stepeni i peći dok ne porumeni.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар