субота, 26. септембар 2015.

Kiflice

Najmekše i najjednostavnije kiflice koje sam ikad pravila.Prave se veoma jednostavno i relativno brzo.Kao i većina recepata sa ovog bloga i ovo je mamin stari recept koji smo malo zaboravili i nismo ih jedno duže vreme pravili.Pre neki dan su nam se prijele i krenula sam sa pravljenjem.Recept sam malo izmenjala pa sam umesto suncokretovog stavila maslinovo ulje i bilu su još ukusnije i mekane kao duša.Ove kiflice mogu da se pune sa čim god želite.Mogu biti i slatke i slane.Ukoliko pravite slatke kiflice u testo dodati 2-3 kašike šećera.

     


Potrebni sastojci:kvasac,oko 250ml mleka,kašičica soli,oko 800gr brašna,čaša od jogurta ulja,voda(da se zamesi testo),malo margarina(za mazanje kiflica odozgo)

Način pripreme:
Ugrejati mleko da bude mlako,razmutiti kvasac sa tim mlekom kašikom šećera i brašna i ostaviti da nadodje.U nadošli kvasac sipati so i dodavati uporedo brašno i ulje malo po malo dok ne zamesite glatko testo koje se ne lepi.Ostaviti 20-ak minuta na toplom mestu da nadodje.
Kad testo nadodje staviti ga na pobrašnjenu površinu i razvući što tanje(ja sam razvlačila deo po deo testa pošto mi je tako lakše).Podeliti na 4 dela a onda svaki od njih na još 2-3 u zavisnosti koliko zelite da kiflice budu velike.
Prebacati ih u pleh i premazati sa margarinom.Peći ih u zagrejanoj rerni na 250C  dok ne porumene.
Od ove količine izaću 2 velika pleha kiflica.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар