петак, 31. јул 2015.

Domaći krem sir

Gledajući pre neki dan Gagin blog našla sam recepte koji su mi se baš svideli.Recept za ovaj krem sir me oduševio najviše i morala sam ga odmah isprobati i podeliti s vama.Ono što mi se svidelo kod ovog recepta je jednostavnost i brzina sa kojom se pravi.Krem sir je bio gotov za dva sata i odmah je  mogao da se koristi.Ono što sam ja uradila malo drugačije u odnosu na njen recept je to što sam na samom kraju pripreme dodala pavlaku i u jedan deo sam dodala grčki bosiljak.Ukus krem sira sa bosiljkom je fenomenalan i toplo preporučujem da probate.

 

Potrebni sastojci:1l mleka,kesica limonutsa,malo soli,2 kašike ulja,2 kašike pavlake
Način pripreme:
Staviti mleko da se smlači,vodeći računa da se ne pregreje mnogo. U mleko staviti kesicu limontusa prekriti kuhinjskom krpom i ostaviti da tako stoji sat vremena. Posle tog vremena procediti mleko kroz gazu, onda gazu zavezati i zakačiti gde vam je zgodno, da bi moglo da se dobro ocedi. Držati tako nekih 20-30 minuta(meni je trebalo toliko vremena). Kada se ocedi, masu staviti u posudu, dodati 2 kašike ulja i soli po ukusu i 2 kašike pavlake pa dobro umutiti mikserom. Staviti u posudu i ostaviti na hladnom.
Od ove količine meni je ispalo okruglo 300gr krem sira.


Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар