среда, 15. јул 2015.

Cheesecake bez želatina

Ovu tortu se već neko vreme pripremam da napravim ali uvek u zadnjem momentu odustanem.Uglavnom sam odustajala zbog želatina.Praveći kapri tortu pre nekoliko meseci oduševila sam se sa malina kremom koji ide u tu tortu i odlučila da ga iskoristim i za ovu tortu.I nisam pogrešila.Torta je toliko ukusna i lagana da je baš za ove tople dane.Pravi se veoma jednostavno i relativno brzo.Ukućani su bili skeptici i nisi bili preterano oduševljeni dok je nisu probali.Toliko im se svidela da čim su je pojeli tražili su da je ponovo pravim.



Potrebni sastojci:

Kora:250gr mlevenog keksa,100gr margarina,oko 100ml soka
Krem od sira:2 slatke pavlake,500gr krem sira,200gr šećera u prahu
Voćni sloj:šoljica vode,250gr šećera,300gr malina,soljica vode,1 puding
Način pripreme:
Prvo napraviti voćni deo pošto mu treba malo više vremena da se ohladi.U šerpu sipati šoljicu vode i dodati šećer.Kad to prokljuća dodati maline i kuvati oko 10-ak minuta.Puding(ja sam koristila puding sa ukusom slatke pavlake)razmutiti sa šoljicom vode i dodati malinama.Kuvati dok se ne zgusne.Kad se masa zgusne ostaviti da se ohladi.
Samleveni keks pomesati sa rastopljenm margarinom i sokom.Masu utisnite u dno okruglog kalupa ( kalup sa prstenom koji se skida ), dimenzije 24 ili 26 cm. Ostavite u frizider dok pripremite krem od sira.
Krem sir(ja sam koristila krem sir koje se kupuje na meru)umutiti sa šecerom u prahu.Mikserom umutiti slatku pavlaku(prvi put sam koristila imelekovu i bila je ok a drugi put sam koristila polimark i odusevila sam se.Krem je sa njom bije mnogo kremastiji i bile je mnogo veća količina krema nega sa imlek.Tako da je moja topla preporuka da koristite polimark).Sjediniti pavlaku i krem sir i raspodeliti po kori od keksa.
Kada se voćni fil ohladi dodati ga preko krema od sira i ostaviti u frižider da se ohladi,najbolje je preko noći.


Prijatno!!!




Нема коментара:

Постави коментар