четвртак, 4. јун 2015.

Slatko od jagoda

Kao sto sam i obećala u prošlom postu ne red je došao i recept za slatko od jagoda.Razmisljala sam da li ovaj recept da stavljam na blog posto je intrnet prepun recepata za ovo slatko.Ali sam onda shvatila da se moj recept razlikuje od skoro svih drugih.Ja stavljam mnogo manju količina šećera.Jagode su moje omiljeno voce i kako se pojave u prodavnicama ja počinjem sa kupovinom.Slatko od jagoda volim ali ne u tolikoj meri koliko obozavam sirup koji nastane od kuvanja slatkog.Taj preliv koristim za svašta prelivam ga preko sladoleda,američke palačinke jedemo sa njim,prelivam ga preko kolaca.Moj brat tolko voli slatko da nije mogao da sačeka da slikam nego sam jedva uspela da slikam i pola teglice.


                   

                 



Potrebni sastojci:1kg jagoda,400gr šečera,pola šoljice vode.

Način pripreme:
Jagodama skinuti peteljke oprati, sacekati da se procede.Vodu i šećere sipati u šerpu i staviti na ringlu da se kuva dok se ne naprave staklasti mehurići,pa staviti jagode Kuvati na srednjoj temperaturi oko 20-ak minuta.U toku kuvanja polako sklanjati penu koja se stvara.Kad je slatko kuvano prekriti šerpu sa vlažnom krpom i ostaviti nekoliko sati na sobnoj temperaturi.

Prijarno!!!

Нема коментара:

Постави коментар