среда, 24. јун 2015.

Mini školjke

Kad sam bila manja sećam se da nam je mama pravila ove mini skoljkice.Uglavnom su bile napunjene sa pizza filom ili sa pečurkama.Kad sam pre neki dan sredjivala njenu kutiju sa receptima nasla sam papirić sa ovim receptom i rešila da ga isprobam.Jedino što sam uradila drugačije je sto sam promenila fil.Tog dana sam na pijaci našla spanać i kupila ga kao da sam znala da će mi trebati.Kao što sam već pisala spanać obožavam i trudim se da ga u proleće koristim u što više recepata.Ove školjke se prave veoma lako jer ne mora da se čeka da testo nadodje nego čim ga zamesite počinjete sa pravljenjem.Od ove količine testa mi je ispalo nekih 30-at komada.Pošto sam koristila samo žumance za premazivanje belanca sam koristila za jedan desert ali o tome ćemo u sledećem postu.

      


Potrebni sastojci:
Testo:oko 800gr brašna,2 praška za pecivo,100ml ulja,500ml jogurta,kašicica soli,žumance
Fil:500gr spanaća,250 gr sira,2 jaja,so i biber
Način pripreme:
Pomešati brašno sa praškom za pecivo pa dodati ulje, jogurt i kašičicu soli. Od navedenih sastojaka zamesiti testo koje se ne lepi za ruke. Po potrebi dodati još brašna. Od testa praviti male lopte i razvući ih u krug.

Spanać očistite,oprarati i sitno iseckajte, pa izmešajte sa sirom i umućenim jajima. Dodajte kašičicu soli i bibera i sjediniti.

Preko razvučenog testa staviti kašičicu fila. Preklopiti školjkice, pritisnuti krajeve i premazati školjku žumancetom. Složiti u pleh obložen pek papirom i peći 20 minuta na 200°.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар