субота, 23. мај 2015.

Kakao kocke

Evo jednog veoma jednostavnog recepta koji sam dobila od ujne.Kolač se fantastičan jer nema puno sastojaka,pravi se za 5 minuta i mnogo je ukusan.Ovaj kolač nema ni tačan naziv,ja sam ga probala kod ujne i odmah sam tražila recept koji sam morala da isprobam.Ukućani su se oduševili sa njim i već danima ga pravimo.Možete ga jesti sa svezim vocem,sa sladoledom ili možete jesti samo njega pošto je fenomenalan.Ranije sam pravila ovakve kolače sa jajima,margarinom i bile su ok.Pojedemo ali nikad nismo bili oduševljeni sa njima kao sa ovim.Preporučujem vam da ga probate jer jednom kad ga napravite više nećete prestajati.
U prošlom postu sam obećala recept za slatko od jagoda.Sa tim receptom ću morati sačekati par dana posto smo pojeli slatko pre nego sam uspela da slikam.

 


Potrebni sastojci:2 šolje brašna,1 solja šećera(ja sam koristila žuti),1 kesicaa sode bikarbone,3 kašike kakaoa(ja stavljam 1,5 kakaoa i 1,5 neskvika)1 šolja ulja,2 čase jogurta(360 gr)
Glazura:50 gr margarina,7 kašika mleka,7 kašika secera,200 gr cokolade(ja sam koristila bambijevu cokoladu za kuvanje)

Nacin pripereme:
Izmeriti 2 šolje brašna(ja korstim klasične bele šolje za belu kafu),šolju šećera,kašičice kakao i neskvika i kesicu sode.U to dodati šolju ulja i 2 čase jogurta.Zadnji put kad sam pravila doala sam i kašičicu ekstrata vanile.Ne oseća se pri jedenju ali miriše kuća dok se kolač peče.Pomešati sastojke i staviti u nauljan pleh da se peče u prehodno zagrejanoj rerni na 200 C.Peci 10-15 minuta u zavisnosti od rerni.Najbolje je posle 10 minuta probosti nož i ako vam ništa ne ostane na njemu kolač je pečen.

Dok se kolač peče isptopiti cokoladu sa maragarinom,šećerom i mlekom.Čim kolač bude pečen preliti čokoladu preko njega i ostaviti da se ohladi.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар