уторак, 21. април 2015.

Štanglice sa kackavaljem

Prelepe štanglice koje sam našla na Laninom blogu.Ranije sam pravila razne grickalice ovog tipa ali kad sam našla ovaj recept oduševila sam se i sad ću jedno vreme praviti samo njih. 
Ove štanglice su jednostavne za pravljenje a toliko ukusne da sam jedva uspela da ih slikam pošto su pojedene dok sam se okrenula.Jedino sto sam radila drugačije je da sam duplira dozu.Veoma su mekane i kad krenete da jedete ne moguće je stati.

      

Potrebni sastojci: 500 g brašna, 250 g margarina, 250 g feta sira (ili 100 g kačkavalja), 1 ravna kašičica soli, 1 kesica praška za pecivo, 1 žumance,  75 ml mleka 1 belance za premazivanje, 50 ga naribanog kačkavalja
Nacin pripreme:
Izmešati brašno,so i prašak za pecivo.Dodati margarin,sir, žumance i malo hladnog mleka,pa zamesiti glatko testo. Možete odmah pripremati ili zamotati testo u foliju i ostaviti pola sata u frižideru.
Testo razviti u četvrtastu koru debljine 1 cm. Belance blago ulupati viljuškom i premazati celu površinu kore.Odozgo naribati kačkavalj.Nožem ili točkićem iseći na štanglice jednake veličine.
Štanglice poređati u podmazan pleh i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko 15-20 minuta dok fino ne porumene. Kad se malo prohlade prebaciti ih na ravan tanjir.

Napomena: ako štanglice pravite sa feta sirom (ili svežim sirom) biće mekše, a ako želite da budu prhkije onda testo zamesite sa 100 g naribanog kačkavalja. Od ove mere se mogu ispeći dva puna pleha štanglica.

Нема коментара:

Постави коментар