среда, 15. април 2015.

Punjena jaja

Stiglo je proleće i pošto su nam pijace pune  svežeg povrća tako sam i ja dobila inspiraciju da pravim sve i svašta.Najvise volim da otrovim frizider i da pravim salate i razne kremove u kobminaciji sa pavkakom i svežim povrćem sa kojima se moji ukućani oduševljavaju.Tako je i nastalo ovo hladno predjelo.Posto nam je ostalo malo više jaja od uskrsa rešila sam da se malo igram sa njima.
Napravila sam jaja punjena kremom od pepčuraka.Pravi se veoma brzo i lako.
Ranije sam jaja punila svim i svacim ali ovaj put sam imala pečurke u frizideru i odlučila da isprobam nešto novo i nisam se pokajala.Svi su bili oduševljeni i toliko su navalili na njih da sam jedva uspela da slikam.Krem kojim sam punila jaja je toliko ukusan da su se otimali oko ostatka.

                                              

Za količinu od 5 jaja potrebno je:Oko 200gr pečurki,5 žumanaca,oko 100gr pavlake,pola kašice senfa,so i biber.
Način pripreme:
Jaja skuvati i ostaviti da se ohade.Iseći pečuke i staviti ih da se proprže na malo ulja.Kad pečurke omekšaju dodati so i biber i ostaviti da se malo ohlade.
Jaja preseći na polovinu,izvaditi žumance i dodati ga pečurkama.Dodati pavlaku i senf i sjediniti.Po potrebi dodati malo jogurta da bi se lakse sjednilo.Sa napravljenim kremom puniti belance.Poslužiti ohladjeno.
Ako vam ostane krema mozete ga poslužiti kao salatu.

Prijatno!!

Нема коментара:

Постави коментар