уторак, 28. април 2015.

Kornfleks piletina

Veoma brzo i lako jelo za pripremu.Prvi put sam piletinu spremala na ovaj nacin pre nekoliko meseci i bas mi se svidela.Piletinu sam ranije spremala sa prezlama i sve je u kuci obozovamo.Ali htela sam da isprobam i na ovaj nacin i nisam pogresila.Hrskava korica i socna piletina u sredini su upravo ono sto me odusevilo kod ovog jela.Uz pohovanu piletinu uglavnom spremamo i neki osvezavajuci umak.Cesto to bude tartar umak ali sad kako ima dosta svezeg povrca odlucila sam se za nesto drugacije.



Potrebni sastojci:pileci file,1jaje,brasno,kornfleks,so,biber
Umak:krstavac,rotkvice,mladi beli luk,oko 100gr grckog jogurta(moze i kiselo mleko),2 kasike pavlake,so
Nacin pripreme:
Pileći file narežite na tanje šnicle lagano ih posoliti i pobiberiti sa svake strane.Razmutiti  jaje i malo ga posoliti.U drugoj posudi izmrviti kornfleks a u trecu  posudi drzati brsano.
Snicle valjati prvo u brasno,pa u jaja i na kraju u kornfleks.Prziti u zagrjanom ulju dok ne dobiju zlatnu boju.Vaditi na ubrus i posluziti dok  je toplo.
Umak se pravi veoma jednostano.Iseckati povrce na sitne kockice,dodati jogurt ili kiselo mleko i dodati 2 kaske pavlake.Posoliti pre sluzenja da  krastavac ne bi pusto vodu.



Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар