среда, 18. фебруар 2015.

Oblande

Jos jedan u nizu zaboravljenih kolaca koji sam resila da ozivim.Postoji toliko verzija ovog kolaca ovog puta sam pravila klasicnu staru verziju.Kao i keks tortu ni ovaj kolac nisam pravila nekoliko godina.Ovaj kolac moji ukucani obozavaju da je cak jedna tura ovog kolaca otisla i za kanadu.Opisivati ovaj kolac i pricati o njemu mislim da je nepotrebno jer ko god je cuo za srbiju cuo je i za cuvenu oblandu.


Potrebni sastojci: Oblanda(5 lisova),1kg secera,1,5l mleka,250gr margarina
Nacin pripreme:
Sipati mleko i secer u serpu i mesati dok se secer ne rastvori.Kuvati na jakoj vatri uz mesanje dok ne pocne da se strava pena.Nakon toga smanjiti vatru i konstnto mesati dok ne dobije boju karamele i dok se ne zgusne.Fil je gotov kad stavite malo fila na tacni i on se ne pomera.Dodati maragrin(ja sam koristila margrarin sa rumom) i poceti sa filovanjm.
Filovati list po list oblande i redjati jedan na drugi.
Napomena:
U ovu oblandu se moze dodati i cokolada ili sta vec volite.Ja ovaj put nisam dodavala nista jer sam htela da pravim po originalnom receptu.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар