среда, 25. фебруар 2015.

Korpice

Evo jos jednog nepravedno zaboravljenog kolaca.Ovaj recept za korpice ima preko 30 godina.Kad sam bila manja svaki put bi baki pomagala oko pravljenja.Pre neki dan sam ih sam napravila i shvatila da je toliko lako za pravljenje da vec sutra pravim drugu turu posto se ova pojela za jedan dan.Znam da postoji nekoliko verzija ovog kolaca sa raznim punjenjem ali u mojoj porodici ceo zivot se pravi ovako.Kolac se pravi veoma jednostavno jedino sto se izgubi vreme na oblikovanje korpica.Ovaj kolac je obavezan na svim vecim okupljanima i svi moji ukucani ih obozavaju.




Potrebni sastojci:
Testo:4 zumanca,250gr margarina,220gr brasna
Fil za punjenje:4 belanca,250 gr secera,250 gr oraha,vanilin secer(moze a i ne mora),secer u prahu za valjanje.
Nacin pripreme:
Omeksani margarin umutiti viljiskom i u to dodati 4 zumanca.Pomesati i dodati brasno malo po malo da se testo sjedini.Kad testo bude sjedinjeno poceti sa pravljenjem korpica.Malom kasicicom vaditi testo,oblikovati loptice i stavljati u metalne korpice.Lopticu oblikovati po ivicama korpica i tako dok se ne potrosi svo testo.Od ove kolicne testa ispadne oko 60 komada.
    
Umutiti belanca sa secerom i dodati orahe.Na ovu kolicinu testa i ovu velicnu korpica meni je bilo dovoljno 2 belanca,150 gr secera i 150gr oraha.Korpice napuniti filom do vrha.

Peci u zagrejanoj rerni na 150 C oko 15 minuta.Nakon vadjenja iz verne ostaviti nekoloko minuta da se ohlade,izvaditi iz kalupa i odmah uvaljati u secer u 
prahu.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар