петак, 16. јануар 2015.

Makorone sa sirom

Jednostavna i fina pasta. Za užinu ili večeru, a ponekad i za ručak ako baš nemate vremena.Jena od mojih omiljenih pasta  u ovih hladnim i tmurnim danima.Jos ako ih zapecete kao sto sam ja ovaj put uradila dobijete lepu i hrskavu koricu i pastu dizete na visi nivo.

Potrebni sastojci(za 4 osobe):
Kesa testenine,malo margarina,kasika gustina,200ml,mleka,kisela pavlaka,300gr kackavalja,so.biber,prezle za posipanje.
Nacin pripreme;
Skuvati makarone u prokljucalu vodu sa dodatkom soli i ulja.Ja sam koristila pena testeninu ali moze i neka druga.Kada testenina bude kuvana procediti kroz hladnu vodu.
U serpu staviti margarin,kada se istopi dodati gustin(moze i brasno) i pustiti da se sjedini.Dodati mleko i ostaviti nekih 2 minuta da kljuca.Nakon toga dodati kackavalj ili neki sir koji se topi,dodati pavlaku,izmesati masu i dodati testeninu.Sjediniti smesu sa testeninom dodati so,biber ili sta vec colite od zacina i sipati u vatrostalnu ciniju.Posuti prezlama i malo izrendati kackavalj preko svega.Staviti u hladnu rernu ukljuciti na 200C i peci nekih 15  minuta dok ne dobije koricu.Pre posluzenja mozese se posuti origano ili bosiljak ako volite.
Ovo jelo mozete posluzitu uz neku svezu salatu.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар